#DENKNOUEERSTEENSNAJOH!

#DENKNOUEERSTEENSNAJOH!

< Overzicht Media, Nieuws 17-04-2016

In het zojuist verschenen boek #DENKNOUEERSTEENSNAJOH! schetst Transition Experts wat er allemaal bij komt kijken om de ambities die er voorafgaand aan een sourcingstraject zijn geformuleerd, ook daadwerkelijk waar te maken. Zoals bij zoveel din­gen in het leven, kom je ook bij een sourcingstran­sitie met gezond boerenverstand en een goede voorbereiding een heel eind. Toch leert de ervaring dat bij ieder transitieproces er zaken zijn die bij de voorbereiding over het hoofd gezien worden en die later voor veel problemen zorgen.

 

Het is daarom goed te leren van ervaringen en fouten van een ander en het is beslist geen schande om je door adviseurs te laten ondersteunen. De daarmee verbonden kosten betalen zichzelf ruim­schoots terug doordat het hele proces sneller en soepeler verloopt. Faalkosten worden zodoende vermeden.

 

In onze praktijk hebben we aangetoond dat met de inhuur van een transitiemanager nog geen pro­cent van de totale omvang van de sourcingskosten gemoeid is. Een investering die zich ruim terugver­dient en daarom het overwegen waard is.

 

Kiest u er voor om geen transitiemanager in te huren maar om deze zelf te begeleiden, dan hopen we dat we u middels deze publicatie voldoende infor­matie heeft om het transitieproces goed voor te bereiden en uit te voeren! Mocht u voor, tijdens of na een sourcingstransitie eens willen sparren, dan staan we, bijvoorbeeld in de rol van TransitieCoach graag voor u klaar.

 

Het boek kost € 34,95 en is te bestellen door een e-mail te sturen aan admin@transitionexperts.nl. Vermeldt daarbij dat het gaat om een bestelling van het boek #DENKNOUEERSTEENSNAJOH!, uw naam, bedrijfsnaam, afleveradres en factuuradres.

Recent nieuws

Als de realiteit je inhaalt: van interim informatiemanager naar ontmanteling van de IT-organisatie

Als de realiteit je inhaalt: van interim informatiemanager naar ontmanteling van de IT-organisatie

Bij Transition Experts kijken we terug op een jarenlange prettige samenwerking met GLT-PLUS. Na een aantal mooie projecten in 2015 en 2016, zou onze collega Dirk in 2018 als interim informatiemanager de GLT-PLUS-organisatie versterken. Hij ging aan de slag met grootse plannen en een hele rits verbetertrajecten. Krap anderhalf jaar later moest de IT-organisatie ontmanteld worden, omdat GLT-PLUS opgeheven werd. Da’s even schakelen! Lees verder.

De basis van datagedreven werken: 5 succesfactoren

De basis van datagedreven werken: 5 succesfactoren

Datagedreven werken, de sleutel tot snellere én betere beslissingen. Als je het goed doet tenminste, want de risico’s zijn niet van de lucht. In deze blog lees je welke vijf zaken je zéker op orde moet hebben om succesvol datagedreven te werken. Lees verder.