Download gratis whitepaper

Download gratis whitepaper "Microsoft Teams: 7 veelgemaakte fouten in de implementatie en adoptie"

< Overzicht Nieuws 17-01-2022

Met het verplichte thuiswerken van begin 2020 heeft het gebruik van Microsoft Teams een enorme vlucht genomen. Logisch, want het is een enorm handig platform voor online meetings, bestandsdeling en andere vormen van online samenwerken.

Kleine kanttekening: Teams werd vaak gehaast ingevoerd, terwijl goed gebruik van Teams om een andere manier van werken vraagt. En dat gaat niet vanzelf. In dit whitepaper zetten we 7 veelgemaakte fouten in implementatie en adoptie op een rij. En wat je kunt doen om het wél goed aan te pakken.

 

Wil je hier meer over weten, meld je dan aan voor ons gratis webinar op dinsdag 25 januari 2022 over de service adoptie van Teams. Of neem even contact op voor een (online/offline) kop koffie. We denken graag met je mee!

Whitepaper “7 veelgemaakte fouten in de implementatie en adoptie van Microsoft Teams en hoe je deze oplost!”

In 20 pagina’s bespreken we 7 valkuilen en geven we waardevolle tips om de implementatie en adoptie van Teams in jouw organisatie soepel te laten verlopen. Weet je deze 7 veelgemaakte fouten te vermijden, dan ben je al een heel eind richting een succesvolle implementatie en user adoptie van Microsoft Teams!

  • Ben je benieuwd hoe je dat in jouw organisatie voor elkaar krijgt?
  • Kun je meer handvatten gebruiken?
  • Ben je op zoek naar een efficiënt, pragmatisch adoptieplan?

Of… kun je andere ondersteuning gebruiken? We helpen je graag! Het maakt niet uit of je Teams al gebruikt (maar niet tevreden bent) of er binnenkort mee aan de slag wil. Neem contact met ons op, of vraag direct een gratis consult aan.

Recent nieuws

Als de realiteit je inhaalt: van interim informatiemanager naar ontmanteling van de IT-organisatie

Als de realiteit je inhaalt: van interim informatiemanager naar ontmanteling van de IT-organisatie

Bij Transition Experts kijken we terug op een jarenlange prettige samenwerking met GLT-PLUS. Na een aantal mooie projecten in 2015 en 2016, zou onze collega Dirk in 2018 als interim informatiemanager de GLT-PLUS-organisatie versterken. Hij ging aan de slag met grootse plannen en een hele rits verbetertrajecten. Krap anderhalf jaar later moest de IT-organisatie ontmanteld worden, omdat GLT-PLUS opgeheven werd. Da’s even schakelen! Lees verder.

De basis van datagedreven werken: 5 succesfactoren

De basis van datagedreven werken: 5 succesfactoren

Datagedreven werken, de sleutel tot snellere én betere beslissingen. Als je het goed doet tenminste, want de risico’s zijn niet van de lucht. In deze blog lees je welke vijf zaken je zéker op orde moet hebben om succesvol datagedreven te werken. Lees verder.